مجله اینترنتی مستر کامنت

طبقه بندی موضوعی

۴۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۱
فروردين ۹۹

سوزش سردل شبانه؛ از دلایل تا درمان

 

 

سوزش سردل در نتیجه نشت اسید و غذا از معده به مری رخ می دهد. تجربه سوزش سردل در شب ممکن است به واسطه این که فرد بسیار نزدیک به زمان خواب غذا خورده است، شکل گرفته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۲۰
۳۱
فروردين ۹۹

نحوه شناسایی شماره‌هایی که به نام شما ثبت شده است

 

 

مشترکان با مراجعه به سامانه استعلام مشترکین اپراتور‌های مخابراتی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از شماره‌هایی که به نامشان ثبت شده و از وجود آن‌ها اطلاع ندارند، سلب مالکیت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۹
۳۱
فروردين ۹۹

کتاب نگاهی نو به سرآغاز اسلام

 

 

نویسنده: دکتر حمید فقفور مغربی


ناشر: پایگاه فرهنگ


تعداد صفحات: 236صفحه

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۳۳
۳۱
فروردين ۹۹

چگونه کد بورسی بگیریم؟ / سامانه سجام چیست؟

 

 

بازدهی ۳۱ درصدی بورس در فروردین ماه باعث شده تا استقبال مردم از بازار سهام بیش از گذشته شده و تقاضا برای دریافت کد بورسی افزایش پیدا کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۲۶
۳۱
فروردين ۹۹

فروش تعهدی سهام چیست؟

 

 

فروش تعهدی سهام یا فروش استقراضی سهام، یکی از ابزارهای بازار سرمایه است که از ابتدای اسفندماه سال ۱۳۹۸ در ایران هم فعال شده است. اما فروش تعهدی سهام دقیقا به چه معنا است و چه مزیت تازه‌ای به بازار سرمایه ایران می‌دهد؟ در این نوشتار، به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۱۹
۲۹
فروردين ۹۹

ارسطو پدر شد! (+عکس)

 

 

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که صاحب فرزند شده است.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، او با قطعه شعری که برای فرزند خود نوشت و عکسی که از دست او گذاشته است و او را «نیک» خطاب کرد.

نیک مهرانفر اولین فرزند احمد مهرانفر بازیگری است که در سریال پایتخت به محبوبیت رسید.

فرزند مهرانفر در تاریخ ۱۸ فروردین متولد شده است و او امروز با عکسی از تولد فرزندش خبر داد.

مهرانفر پیش از حضور در سریال پایتخت در تئاتر فعالیت بیشتری داشت و به عنوان بازیگر و نویسنده در این حوزه کار می کرد.

مهرانفر به نویسندگی سریال هم ورود کرده است و به همراه امیر حسین قاسمی نویسندگی سریال سال های دور از خانه را هم برعهده داشته‌است که به کارگردانی مجید صالحی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

مهرانفر امسال در فصل ششم پایتخت قرار بود بعد از ۶فصل در داستان ازدواج کند، با این حال مهدی فرجی مشاور پروژه در جلسه نقد این سریال در شبکه یک اعلام کرد که او باز هم برای ازدواج مسیر اشتباهی را انتخاب می کند و احتمالا در این فصل هم ازدواج او نافرجام خواهد ماند.

ارسطو پدر شد! (+عکس)

منبع: jamejamonline.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۴۹
۲۹
فروردين ۹۹

5 ایده جدید برای تولید محتوا

 

 

 یکی از بزرگ‎ترین اشتباهات این است که افراد تصور می کنند که    همچنان می‎توانند با ایده های قدیمی در زمینه تولید محتوا فعالیت کنند.

 

این امر در حالی است که ایده ها ابدا امری مطلق نبوده و با توجه به شرایط مختلف، تغییراتی را پیدا خواهد کرد. به همین خاطر شما برای موفقیت باید این موارد جدید را اولویت اصلی قرار دهید. در ماه اخیر، اتفاقات مهمی رخ داده است که باعث شده تا ایده هایی جدید شکل گیرد. در ادامه به بررسی پنج مورد منتخب آنها خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۴۶
۲۹
فروردين ۹۹

حجم مبنا چیست؟ چه کاربردی دارد؟

 

 

قانون همواره در پی ایجاد امنیت و آرامش است؛ در هر بازار و کسب‌وکاری نیز برای جلوگیری از سودجویی، قوانینی پایه‌گذاری می‌گردد. حتی گاهی طبق نیاز روز، قوانین قبلی تغییر و یا به‌روزرسانی می‌شود. بازار سهام به‌عنوان یکی از بازارهای حساس مالی از این قاعده مستثنی نبوده و قوانین به خصوصی در جهت ایجاد هرچه بیش‌تر امنیت و فضای آرام برای انجام دادوستد و معاملات دارد.

این قوانین، چارچوبی است که به‌وسیله آن تمام افراد دخیل در چرخه معاملات بازار بتوانند به‌راحتی و با حداکثر امنیت به دادوستد بپردازند. یکی از ابزارهای حفظ امنیت در معاملات سهام، «حجم مبنا» است که در این مقاله به‌تفصیل به آن می‌پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۳۷
۲۷
فروردين ۹۹

شماره پیامک درخواست وام یک میلیونی / اعلام شرایط وام حمایتی کرونا

 

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای شرایط و ضوابط بهره‌مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه‌بگیران را اعلام کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۴۹
۲۵
فروردين ۹۹

راهنمای خرید هارد اکسترنال

 

مقاومت در برابر آب تنها یکی از قابلیت‌هایی است که کمتر به درد کاربر‌ها می‌خورد و صرفا باعث بالا رفتن قیمت هارد اکسترنال می‌شود. از جمله دیگر نمونه‌ها می‌توان به پورت USB type-C اشاره کرد. سرعت انتقال داده برای هارد‌های اکسترنال نمی‌تواند بالاتر از پنج گیگابایت باشد و حتی چنین هارد‌هایی که پورت Type-C بهره‌مند هستند هم چنین شرایطی دارند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۴۵